
Namioty reklamowe
Namioty reklamowe to nowoczesna i skuteczna forma promocji dla reprezentantów różnych branż. Podczas wydarzeń na świeżym powietrzu, gdzie można zareklamować swoje produkty lub usługi, postawienie takiego namiotu to wyjątkowy pomysł na przyciągnięcie uwagi i zdobycie nowych klientów. Namioty z naszej oferty są sezonowe i całoroczne, dlatego bez względu na pogodę i temperaturę można je zamontować o dowolnej porze roku, na każdym rodzaju powierzchni.
ZADZWOŃ, BY POZNAĆ SZCZEGÓŁY OFERTY
Parametry techniczne namiotu reklamowego
Namiot reklamowy - parametry techniczne |
![]() |
Zalety namiotów reklamowych
Do najważniejszych atutów namiotów reklamowych można zaliczyć ich mobilność . Jest to ważne szczególnie w sytuacjach, kiedy taki namiot wozi się z miejsca na miejsce i często rozkłada. Dzięki temu, że namiot reklamowy jest łatwy i szybki w montażu oraz demontażu, łatwiej go przenieść i przetransportować.
>Namiot reklamowy można w łatwy sposób otworzyć lub zamknąć. Oferowane przez nas modele zostały wyposażone w wygodne wjazdy typu kurtyna - do ich otwarcia jest potrzebna tylko 1 osoba. Plandekę rozsuwa się na dwie strony lub roluje do góry, to proste, szybkie i wygodne, szczególnie w sytuacjach, gdy trzeba natychmiast otworzyć namiot.
Namiot reklamowy można dowolnie modyfikować w obrębie jego długości (dzięki systemowi Multi-size), powierzchni (za sprawą zestawu podnoszącego, który powiększa przestrzeń) oraz wysokości (dzięki systemowi Easy Up & Down). Jeżeli istnieje taka potrzeba, można również połączyć ze sobą kilka namiotów.
Zastosowanie namiotów reklamowych
Ciężko wymienić wszystkie branże, które korzystają z namiotów reklamowych, bo jest ich naprawdę bardzo dużo. Zaczynając od firm oferujących produkty spożywcze, przez usługi serwisowe, aż po stoiska wyborcze do agitowania kandydatów. Reklamować można 9produkty, usługi, idee, inicjatywy obywatelskie, osoby, stowarzyszenia, program partii i wiele innych.
W jakich sytuacjach warto skorzystać z namiotu reklamowego? Najczęściej z takiej powierzchni korzysta się podczas wydarzeń organizowanych na świeżym powietrzu. Może to być bieg miejski, wyścigi samochodowe, festiwale i wiele innych okazji, ale również wydarzenia odbywające się w zamkniętych, zadaszonych przestrzeniach hal wystawowych i targowych. Podczas wydarzeń pod dachem wystarczy wybrać namiot w wariancie bez podłogi i o niskiej gramaturze poszycia.
Przykładowa galeria niektórych namiotów reklamowych
![]() |
![]() |
![]() |