
Namioty wystawowe
Hala wystawowa, targi lub branżowy event - to przykłady miejsc i okazji, kiedy można postawić namiot wystawowy. Jeżeli szukasz przestrzeni, w której można zaprezentować swój produkt, usługę lub inicjatywę, to skorzystaj z naszej oferty. Produkty są mocno zróżnicowane, istnieje również możliwość personalizacji niektórych ich części - dopasuj kolor i charakter namiotu do swojej branży lub specyfiki wydarzenia, w którym planujesz wziąć udział.
ZADZWOŃ, BY POZNAĆ SZCZEGÓŁY OFERTY
Parametry techniczne namiotu wystawowego
Namiot wystawowy - parametry techniczne |
![]() |
Zalety namiotów wystawowych
Najważniejsze zalety namiotów wystawowych to możliwość ich personalizacji i dopasowania niektórych elementów (maskownic, wjazdów, ścian, dachów) do kolorystyki firmy, logotypu lub charakteru wydarzenia. Kolejną ich zaletą jest mobilność, dzięki której transport i przewożenie w inne miejsca jest bardzo prosty. Namioty wystawowe charakteryzują się łatwością w rozłożeniu i demontażu.
Oferujemy możliwość wyboru różnych gramatur poszycia (od 240g/m2 do 720g/m2). Wystawy to najczęściej wydarzenia pod dachem, na terenie zamkniętego obiektu, a nie na świeżym powietrzu. Jednak w sytuacji wystawy pod gołym niebem i wątpliwej pogody, wystarczy wybrać model namiotu o wyższej gramaturze poszycia, z dodatkowo wzmocnioną konstrukcją. Produkty z kolekcji Summer to namioty o przeznaczeniu letnim. Z kolei asortyment z kolekcji Winter, Polar i Arctic są przeznaczenia całorocznego
Zastosowanie namiotów wystawowych
Zastosowanie jest oczywiste - wystawy, ale również targi i innego rodzaju eventy. Namioty wystawowe służą do zaprezentowania i wyeksponowania w oryginalnej i modnej przestrzeni produktów lub usług. Zakup jednego namiotu, w teorii przeznaczonego na branżową wystawę, jest inwestycją na lata i może służyć również podczas innych wydarzeń (takich jak impreza firmowa, branżowy bankiet, mobilny punkt sprzedaży lub inne okazje).
Przykładowa galeria niektórych namiotów wystawowych
![]() |
![]() |
![]() |